Mijn Amaris
Via het cliëntportaal heeft u altijd en overal eenvoudig toegang tot uw zorgdossier. Zo kunt u eenvoudig en veilig persoonlijke (zorg)informatie inzien, zoals rapportages van betrokken zorgprofessionals en uw agenda met uitzondering van de wijkverpleging. In het cliëntportaal bepaalt u zelf wie (mantelzorger, familie of vrienden) ook toegang krijgen tot uw dossier.
U heeft de regie, u bent op de hoogte.
LET OP: in verband met beperkte beschikbaarheid van de afdeling kan het momenteel iets langer duren voordat uw aanvraag wordt verwerkt. Verblijft u in Gooizicht? Dan is het niet mogelijk om toegang tot het cliëntportaal te krijgen.
U kunt hier inloggen als u al een account heeft.
U heeft nog geen account.
Aanvragen als contactpersoon? Lees hieronder meer over machtigingen.
Algemene voorwaarden Cliëntportaal
Bij aanmelden en inloggen gaat u akkoord met de Algemene voorwaarden Cliëntportaal van Amaris Zorggroep.
Wat heb ik nodig voor een aanmelding?
Bij het aanmelden is een e-mailadres en een mobiel telefoonnummer nodig (om sms-berichten te kunnen ontvangen).
Machtig iemand voor het Cliëntportaal
Wilt u dat iemand anders het cliëntportaal voor u beheert? Dat kan alleen als deze uw mentor of curator is of als u deze persoon machtigt via het machtigingsformulier. Het is hiervoor niet voldoende dat de beoogde beheerder uw partner of familielid is.
Lees meer informatie over mentorschap (informatie Rijksoverheid).
De Amarispas
De Amarispas is bestemd voor cliënten die langdurig in een locatie van Amaris wonen. Met de Amarispas kunt u eenvoudig afrekenen bij de verkooppunten van Amaris. Als u de Amarispas gebruikt ontvangt u een maandelijkse factuur.