Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
Rapportcijfer 9 voor Amaris Zorg Thuis
“Accuraat, netjes, vakkundig, lief, zorgzaam, vriendelijk. Goede begeleiding en een luisterend oor.” Dit zeggen clienten van Amaris Zorg Thuis over de verleende zorg in 2023. Middels de jaarlijkse PREM-meting, is gevraagd naar hun mening over de zorg in 2023. PREM staat voor Patient Reported Experience Measures: een landelijk afgestemde meetmethode om patiëntervaringen te meten. 376 clienten zijn benaderd, 154 daarvan reageerden (41%).
Vertrouwen in deskundigheid, aandacht voor wensen
De respondenten beantwoordden enkele vragen met een cijfer. In de meting werd bijvoorbeeld geinformeerd naar het nakomen van de afgesproken tijden door de zorgverleners, de mate van vertrouwen in de deskundigheid en in hoeverre er aandacht is voor de wensen van de clienten bij het bepalen van de zorg. Het gemiddelde van cijfers die clienten van Amaris geven op bovenstaande en andere vragen is dus een 9.
Verbeterpunten
Er zijn enkele verbeterpunten, zoals het vakar nakomen van afgesproken tijden. Ook vermindering van het aantal uitzendkrachten is wenselijk voor sommigen. Terechte aandachtspunten, waarvoor binnen Amaris volop aandacht is.